רכישת משרד להשקעה

יש בידכם סכום כסף ואתם מעוניינים להשקיע אותו בנכס? רוצים לייצר הכנסה פסיבית? אכן, רכישת משרד להשקעה זה צעד שעשוי להיות נכון.

      

נכס להשכרה בחשמונאים נדלנטים

אנשים רבים מחפשים את הדרך לבסס את המעמד הכלכלי שלהם ולהבטיח לעצמם הכנסות קבועות וסדירות. אחת הדרכים המקובלות היא רכישת נכס להשקעה. מדובר על רכישת משרד, דירה אור נכס אחר שאמנם נועד להשכרה  והרוכש אינו מתכוון להשתמש בנכס אלא להשכיר אותו. פעמים יש לרוכש נכס משלו ובה הוא מתגורר והרכישה מתבצעת למטרת השקעה בלבד. פעמים הרוכש קונה את הנכס במטרה לבוא לגור בה ביום מן הימים וכל עוד הוא אינו מתגורר בה הוא משכיר אותה. ופעמים מדובר על אדם ששוכר משרד בעיר אחת ומשכיר משרד או נכס במקום אחר.

עלויות, השקעות והכנסות

כאשר רוכשים משרד למטרת השקעה חשוב לדעת מספר דברים:

  • מיקום – יש אזורים מבוקשים בהם קל למצוא שוכר איכותי לבית. לעומת אזורים מבוקשים פחות בהם יהיה קשה להשכיר את המשרד. אמנם יש מקרים בהם יהיה שווה לרכוש נכס כזו ולהשקיע בה כדי להפוך אותה למרשימה יותר. גופי תאורה, ציוד מפנק, והחלפת כלים סניטריים יעשו את הבית למבוקש יותר.
  • גודל -יש לשקול מהו גדול הנכס הרצוי והמתאים לרכישה. כאשר שוקלים את העניין הזה יש לבחון את הביקוש באזור. כמו כן יש לתת את הדעת למחיר הנכס בהתאם לגודלו ולהשוות אותו להכנסה החודשית שהנכס יניב בהשכרה. ולפי זה לקבל החלטה בדבר הרכישה הכדאית.
  • מצב – פעמים רוכשים נכס במצב פיסי גרוע. מצב כזה מצריך שיפוץ יסודית שעולה כמובן הרבה כסף וגם מן ואנרגיות. החלפת ריצוף, שיפוץ מהיסוד והחלפת הצנרת אלו פעולות שנמשכות זמן ודורשות משאבים רבים. בדיקת מצב הבית תאפשר לכם להבין את אשר לפניכם וכך וכלו לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה לכם.
  • מחיר – מהו המחיר שמוכר הדירה נוקב מורת המשרד? חשוב לברר ולוודא כי מדובר במחיר משתלם ונכון בהתאם למצב הנכס וגודלו.
נכס להשקעה עשוי להיות צעד חכם ונכון עבורכם. אם כי חשוב לשקול היטב ואף להתייעץ עם גורמים מקצועיים כדי לקבל החלטה נכונה.
אודות נדלנטים

חברת נדלנטים מתמחה בשיווק נדל"ן עסקי ומסחרי הוקמה בשנת 2009 ונחשבת למובילה בתחומה. נדלנטים מציעה ללקוחותיה מאגר גדול של נכסים בכל אזור המרכז, כמו כן ליווי מקצועי בכל שלבי העסקה.

משרדים למכירה בתל אביב – מחפשים משרדים למכירה בתל אביב? חברת נדלנטים מתמחה בשוק הנדל"ן ומציג לכם מבחר גדול של משרדים למכירה בתל אביב ומרכז.

משרדים להשכרה בתל אביב – חברת נדלנטים מתמחים בשוק הנדל"ן מסחרי עם דגש על משרדים להשכרה בתל אביב. נדלנטים מובילה ביזום שיווק ותחווך של נדלן מסחרי עם התמחות בולטת של רכישה והשכרת משרדים, בניינים וחנויות. נדלנים מספקת פתרונות ייעוץ מקיף בתחומי הנדל"ן עסקי מסחרי, ליחידים וחברות.

מאמרים חדשים שיכולים לעניין אתכם

השקעות נדלן בתל אביב
כשבאים לבחון את האתגרים העומדים בפני יזמים או אנשים פרטיים, אשר רוצים להשקיע בנדל"ן בתל אביב, הנתון הראשון שקופץ אלו מחירי הדירות. מחירי הדירות בתל אביב יקרים בהשוואה לאזורים אחרים בארץ וגם בהשוואה לערים מרכזיות במדינות אחרות בעולם. כדי לקנות נכס, תצטרכו לגייס הון התחלתי גבוה ולקבל אישור למשכנתא על יתרת הסכום. מבחינת עלויות דיור ומחיה, תל אביב נחשבת לאחר הערים היקרות בישראל. נתון זה הוא רק חלק מהאתגרים העומדים בפני אנשים המעוניינים להשקיע בנדל"ן בעיר.  

מחירי משרדים בתל אביב

כל אחד שמקים עסק או פותח משרד, מעוניין לעשות זאת בלוקיישן מרכזי ובעל השפעה, מי שעומד לפני פתיחת עסק או משרד צריך לדאוג לנוחות ההגעה למקום ולמיקום שלו, כדאי למקם את המשרד באזור מתאים שיש בו תנועה ערה של אנשים ולקוחות פוטנציאליים במשך היום. כדי להקל על הפרטנרים עמם אתם נפגשים את ההגעה למקום, יש לבחור לוקיישן מתאים וקל להגעה, לעתים פגישות עסקים מתחילות במצב רוח רע ולא מצליחות להתקדם רק בגלל העובדה שהיה קשה למצוא את מקום המפגש.

 

ממה להיזהר בהשקעות נדל"ן בחול

צמד מילים שמעוררות באופן אוטומטי אסוציאציות שליליות אצל אנשים כה רבים, ולעיתים בצדק, אך ישנו צד נוסף למקצוע.צד שדורש מקצועיות גבוהה, יצירתיות רבה ומחשבה מחוץ לקופסא, במיוחד בתיווך של נדל"ן מסחרי.

ממה להיזהר בהשקעת נדל"ן בחול –  מדריך נדלנטים

 

 

מהי השקעת נדל"ן מסחרי

היתרונות בהשקעה בנדל"ן מסחרי – השקעה בנדל"ן המסחרי יכולה להניב תשואה גבוהה מזו של עסקה בנדל"ן למגורים. אם תשואה טובה מהשכרת דירה מסתכמת בכ-3%-4% לשנה, הרי שתשואה טובה בהשכרת נכס מסחרי יכולה להגיע ל-6-8% בשנה.
גופים ועסקים שונים, צוברים מוניטין ומזוהים עם המקום והאזור שבו הם יושבים, עובדה זו גורמת לגופים אלו להישאר כשוכרים קבועים ויציבים ומנע עלויות של חילופי שוכרים, שיפוצים וכדומה.

 

איתור נכסים ללקוח

התאמת ואיתור נכסים ללקוח זהו תהליך לא פשוט הדורש ידע ומקצועיות. מתווך נדלן – צמד מילים שמעוררות באופן אוטומטי אסוציאציות שליליות אצל אנשים כה רבים, ולעיתים בצדק, אך ישנו צד נוסף למקצוע. צד שדורש מקצועיות גבוהה, יצירתיות רבה ומחשבה מחוץ לקופסא, במיוחד בתיווך של נדל"ן מסחרי.קרא עוד במאמר איתור נכסים ללקוח.

 

 

 

השארת תגובה