נדלן בארץ או בחול?

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן- בארץ או בחו"ל?

 יש מי שיסברו שכדאי לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל. ויש מי שיסברו שכדאי לבצע השקעות נדל"ן בארץ. לכל סוג של השקעת נדל"ן, יש יתרונות וחסרונות. יש יתרונות להשקעת נדל"ן דווקא בארץ. ולעומת זאת, יש יתרונות להשקעות נדל"ן דווקא בחו"ל. על מנת שיהיה לנו יותר תשובות לשאלה זו, כדאי להכיר יותר לעומק את היתרונות והחסרונות של כל השקעה.
      

עודכן: יום ראשון, 26/08/2018 | נדלנטים

מה היתרונות של השקעות נדל"ן בחו"ל?
מחירי נדל"ן בחו"ל, זולים יותר ממחירי נדל"ן בארץ. עלות רכישת בית פרטי בחו"ל, זולה בהרבה מעלות רכישת בית פרטי בארץ. לכן, קל יותר לכסות את ההשקעה של רכישת בתים בחו"ל. גם מחירי נדל"ן של קרקעות בחו"ל, זולות בהרבה ממחירי נדל"ן בארץ.

מה החסרונות של השקעות נדל"ן בחו"ל?
החיסרון הראשי, הוא שקשה לנהל נכס מרחוק. לכן, קל לרכוש נדל"ן בחו"ל, אך לא תמיד קל לבצע את התחזוקה השוטפת. לפעמים, קשה למצוא שוכרים לנכס, ובמיוחד לבתים פרטיים. גם כאשר רוכשים בית פרטי, ורוצים להפוך אותו לצימר נופש, יש לשכור חברת תחזוקה שתסייע באיתור משפחות נופשות, גביית התשלומים, ובתחזוקה השוטפת של הנכס. כאשר רוכשים קרקע, יש לנהל פרוצדורת הפשרה, והוצאת אישורי תכנון ובניה, השונה מהפרוצדורה בארץ. מי שלא מכיר את הכללים בחו"ל, ואת חוקי המיסוי, עלול לטעות.

ומה היתרונות והחסרונות של השקעת נדל"ן בארץ?
להשקעת נדל"ן בארץ, יש יתרונות וחסרונות. החסרונות- הם מחירי הנדל"ן הגבוהים. לפעמים, צריך לפחות 10 שנים כדי שהתשואה תכסה את ההוצאה. המחירים יקרים, כך שלא תמיד מתאפשר להקים בית פרטי, או קרקע עליה בונים עיר. לרוב, אפשר לרכוש דירה, או חלק בבניין משרדים. אפשר לרכוש קרקעות, עליהם ייבנו מגדלי משרדים, או בנייני מגורים. הליך הפשרת הקרקעות יכול לקחת כמה שנים לפחות. היתרון- הוא שמכירים את השוק המקומי, וקל יותר למצוא רוכשים או שוכרים. קל יותר עם ההליך הביוקרטי בארץ, משום שהוא מוכר יותר.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן- בארץ או בחו"ל?
איפה כדאי להשקיע בנדל"ן- בארץ או בחו"ל? התשובה תלויה במספר גורמים. אם אין לך ידע וקשרים בחו"ל, ואינך מכיר את ההליכים, ייתכן שפחות יתאים לך השקעת נדל"ן בחו"ל. כאשר אתה רוכש נכס, עליך לבדוק אם ההוצאה על חברת התחזוקה, לא נוגסת באחוז ניכר מההכנסה. אם אתה יכול לטוס לפחות פעם בשנה לחו"ל, ולנהל עניינים מרחוק- השקעת נדל"ן בחו"ל תתאים. אם אין לך את האפשרויות הנ"ל- עדיף לך לחפש השקעת נדל"ן בארץ.

אודות נדלנטים

חברת נדלנטים מתמחה בשיווק נדל"ן עסקי ומסחרי הוקמה בשנת 2009 ונחשבת למובילה בתחומה. נדלנטים מציעה ללקוחותיה מאגר גדול של נכסים בכל אזור המרכז, כמו כן ליווי מקצועי בכל שלבי העסקה.

משרדים למכירה בתל אביב – מחפשים משרדים למכירה בתל אביב? חברת נדלנטים מתמחה בשוק הנדל"ן ומציג לכם מבחר גדול של משרדים למכירה בתל אביב ומרכז.

משרדים להשכרה בתל אביב – חברת נדלנטים מתמחים בשוק הנדל"ן מסחרי עם דגש על משרדים להשכרה בתל אביב. נדלנטים מובילה ביזום שיווק ותחווך של נדלן מסחרי עם התמחות בולטת של רכישה והשכרת משרדים, בניינים וחנויות. נדלנים מספקת פתרונות ייעוץ מקיף בתחומי הנדל"ן עסקי מסחרי, ליחידים וחברות.

 

מאמרים שיכולים לעניין אתכם

 

מחירי משרדים בתל אביב

כל אחד שמקים עסק או פותח משרד, מעוניין לעשות זאת בלוקיישן מרכזי ובעל השפעה, מי שעומד לפני פתיחת עסק או משרד צריך לדאוג לנוחות ההגעה למקום ולמיקום שלו, כדאי למקם את המשרד באזור מתאים שיש בו תנועה ערה של אנשים ולקוחות פוטנציאליים במשך היום. כדי להקל על הפרטנרים עמם אתם נפגשים את ההגעה למקום, יש לבחור לוקיישן מתאים וקל להגעה, לעתים פגישות עסקים מתחילות במצב רוח רע ולא מצליחות להתקדם רק בגלל העובדה שהיה קשה למצוא את מקום המפגש.

 

ממה להיזהר בהשקעות נדל"ן בחול

צמד מילים שמעוררות באופן אוטומטי אסוציאציות שליליות אצל אנשים כה רבים, ולעיתים בצדק, אך ישנו צד נוסף למקצוע.צד שדורש מקצועיות גבוהה, יצירתיות רבה ומחשבה מחוץ לקופסא, במיוחד בתיווך של נדל"ן מסחרי.

ממה להיזהר בהשקעת נדל"ן בחול –  מדריך נדלנטים

 

 

מהי השקעת נדל"ן מסחרי
היתרונות בהשקעה בנדל"ן מסחרי – השקעה בנדל"ן המסחרי יכולה להניב תשואה גבוהה מזו של עסקה בנדל"ן למגורים. אם תשואה טובה מהשכרת דירה מסתכמת בכ-3%-4% לשנה, הרי שתשואה טובה בהשכרת נכס מסחרי יכולה להגיע ל-6-8% בשנה.
גופים ועסקים שונים, צוברים מוניטין ומזוהים עם המקום והאזור שבו הם יושבים, עובדה זו גורמת לגופים אלו להישאר כשוכרים קבועים ויציבים ומנע עלויות של חילופי שוכרים, שיפוצים וכדומה.

 

 

איתור נכסים ללקוח

התאמת ואיתור נכסים ללקוח זהו תהליך לא פשוט הדורש ידע ומקצועיות. מתווך נדלן – צמד מילים שמעוררות באופן אוטומטי אסוציאציות שליליות אצל אנשים כה רבים, ולעיתים בצדק, אך ישנו צד נוסף למקצוע. צד שדורש מקצועיות גבוהה, יצירתיות רבה ומחשבה מחוץ לקופסא, במיוחד בתיווך של נדל"ן מסחרי.קרא עוד במאמר איתור נכסים ללקוח.

 

 


תגיות: נדל"ן בארץ או בחול, חברת נדלנטים
השארת תגובה